Kreiranje uspešnog brenda

Vizuelni identitet odnosi se na vizuelne aspekte jednog brenda: web sajt, dizajn grafike za naloge na društvenim mrežama, štampani materijal (vizit karte, brošure, flajeri, pakovanje proizvoda, itd.) i sve ostale elemente koji podrazumevaju vaše vizuelno prisustvo na tržištu. Upečatljiv i konzistentan vizuelni identitet jedan je od najmoćnijih načina da utvrdite kredibilitet, istaknete se među konkurencijom i (p)ostanete prepoznatljivi. Do sada ste verovatno doneli odluku o nazivu svog biznisa i možda kreirali logo koji vam se dopada. Iako vas sam naziv biznisa neće...

U svom prethodnom prilogu o kreiranju vizuelnog identiteta, boje sam navela kao jedan od četiri ključna segmenta u identitetu svakog brenda. Boje igraju vitalnu ulogu u našim vizuelnim percepcijama i reakcijama, stoga će odluka potencijalnih kupaca i klijenata u velikoj meri zavisiti od vizuelnog aspekta vašeg proizvoda i predstavljanja tržištu. Upravo su boje te koje će vam najviše pomoći da prenesete željenu poruku i podstaknete odgovarajuće emocije vaše ciljne grupe. Međutim, kako odlučiti koje boje će najbolje predstaviti vaš brend? Znamo da svaka boja...

Kreiranje vizuelnog identiteta nije namenjeno samo velikim kompanijama, već svima koji pokreću bilo kakav biznis ili organizaciju. Možda ćete da se iznenadite, ali isto važi i za blogere. Osim ako ne vodite blog iz čiste zabave i nije vam naročito stalo da se istaknete na internetu, vreme je da preduzmete korake za kreiranje vizuelnog identiteta svog bloga. Jasno definisan i konzistentan vizuelni identitet je najsigurniji način da steknete poverenje čitalaca i izdvojite se u moru drugih blogera. Tako definisan vizuelni identitet omogućava vašim...

Ono što je od ključne važnosti za kreiranje uspešnog brenda jeste postavljanje dobre osnove za taj brend, pa i samo poslovanje. Ono što pod tim podrazumevam jeste da nije poenta odmah se baviti vizuelnim aspektima brenda. Ako još uvek niste načisto sa pojmom brendiranja i nije vam poznato zbog čega je kreiranje brenda izuzetno važno za vođenje uspešnog biznisa, pročitajte sledeći prilog: Uvod u brendiranje. Svrha brenda je da privuče određenu ciljnu grupu (idealne klijente, kupce i saradnike) tako što će im pomoći da stvore željenu percepciju...

U poslednje vreme sve više čujemo i koristimo termin brendiranje, ali njegovo značenje uglavnom nije najbolje definisano. Mnogi preduzetnici i blogeri upoznati su sa ovim terminom, mogu da razumeju čak i da je izuzetno važan, ali nisu u stanju najbolje da objasne šta brendiranje konkretno podrazumeva. Zato sam u ovom prilogu odlučila da razjasnim najčešće zablude u vezi sa brendiranjem i približim vam njegovo pravo značenje. Ovde ćete da naučite: Šta je, zapravo, brend; Šta brend definitivno nije; Zbog čega je važno uložiti...

U pripremi
Vodič za kupovinu domena i hostinga
Email adrese ne ustupaju se trećim licima ni pod kojim uslovima.
POSETITE INBOX ILI SPAM / JUNK SANDUČE
Uspešno ste se prijavili, hvala!
ŽELITE LI JOŠ KORISNIH SAVETA?
Email adrese ne ustupaju se trećim licima ni pod kojim uslovima.
Prijavite se ukoliko želite da dobijate savete i ekskluzivni materijal pomoću kojih ćete unaprediti svoj biznis!